سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب روز
 
قالب وبلاگ

سالم به همه ی دانشجویان عمران و معماری.

یه چند روز بود که سرگرم امتحان های میان ترم بودم واسه همین نتونستم بیام و مطلب بذارم. معذرت میخوام.

چند روز پیش واسه کلاس رسم فنی باید یه تحقیق ارائه میدادم راجع یه بتن ریزی به روش شاتکریت, منم یه سری مطالب از سایت های مختلف جمع کردم و تو یک فایل پاورپوینت قرار دادم. از اونجا که خیلی آدم خوش سلیقه ای هستم با طراحی خیلی قشنگی درستش کردم و در ضمن مطالب عکس های مربوطه رو که خیلی در ارائه ی تحقیق مهمه اضافه کردم. منتها افکت بیشتر عکس های مهم و بزرگ رو برداشتم تا شما بتونید ازش استفاده کنید و به سلیقه ی خودتون روش افکت اضافه کنید.

میتونم بگم که این یک ارائه ی تقریباً کامل راجع به بتن ریزی شاتکریت هست و من حاصل زحمات خودم و کسانی که دراین باره تحقیق کردن رو در وب توپ دانلود قرار دادم تا هر کسی که موضوع تحقیقش بتن شاتکریت هست بتونه ازش با ذکر منابع استفاده کنه. منابع و مراجعی که ازش در این ارائه استفاده شده به طور کامل در فایل پاورپوینت ذکر شده. ولی چون زیاد هستن نمیشه اینجا به طور کامل ذکر کرد. مهم ترین منایع تحقیقات آقای سید علی میر مقتدای (با تشکر از ایشان) و مطالب سایت www.CivilMaster.ir است.

اگه بخوام به طور خیلی خلاصه راجع به شاتکریت بگم بهترین , ارزون ترین و آسون ترین روش برای بتن ریزی سطوح مدور و منحنی با اشکال غیر منظم هست. چون نیاز به قالب بندی سطوح کار نداره و با فشار و سرعت بالا میشه توسط دستگاه پمپ شاتکریت بتن پاشی کرد و به همین دلیل آب بندی خیلی عالی انجام میشه.

  

در این تحقیق راجع به تمام جوانب این بتن ریزی صحبت شده و معایب و مزایای روش ها مختلف اون بررسی شده. و از همه مهم تر روش ها و توصیه هایی برای نسوز شدن و مقاوم شدن بتن شاتکریت در برابر حرارت حاصل از سوخت های هیدروکربنی بیان شده.

:: من هر چی بگم باز هم نمیتونم اینجا شما رو خوب با شاتکریت آشنا کنم. پس توصیه میکنم که این فایل رو دانلود کنید.

موفق باشید... .

لینک مستقیم:       

فرمت: Pptx

حجم: 1.85 مگابایت


[ پنج شنبه 89/10/2 ] [ 5:5 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دانلود نرم افزارهای رایگان موبایل new free softwar Mobil download
آخرین مطالب
لینک های مفید
اخبار
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 556537
ویزا کارت مجانی