سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب روز
 
قالب وبلاگ

سلام عزیزان چتر.

باز هم Gajim ورزن جدید خودشو بیرون داد. منم که طبق معمول دوست دارم همه آپدیت باشن . واسه همینم اومدم که با هم ازین الطاف بیکران Gajim نهایت فیض رو ببریم.

خوب من پیش ازین ورژن های قدیمی ترGajim رو در وب قرار داده بودم .اما هرچی ورژن جدیدتر باشه قدرت, ابتکار عمل و راحتی کار بیشتر میشه. اینو تجربه میگه من نمیگم.

من سعی میکنم با اومدن ورژن جدید معروف ترین و قدرتمند ترین سلاینت های چت , اونها رو در وب قرار بدم.این سلاینت ها که گفتم شامل Miranda IM و Gajim و Exodus و... میشه.

طی چند ماه اخیر Gajim نشون داده که جای پیشرفت های زیادی داره. و خیلی قدرتمند ظاهر شده.تا پیش از این همه برای چت کردن در نیمباز از خود Nimbuzz Desktop و برای چت کردن در یاهو از نرم افزار رسمی yahoo در کامپیوتر استفاده میکردن.خوب نه اینکه این برنامه ها بد باشن اما خیلی هم خوب نیستن و از اول به وجود اومدنشون همونی هستن که بودن!

اما الان با وجود نرم افزار هایی مثل Gajim و Miranda IM میشه راحت به طور چندگانه و هم زمان با آی دی های مختلف ,در سرور های مختلف آنلاین شد.

نرم افزار Gajim در ورژن جدید از گرافیک و جذابیت فوق العده ای برخورداره. بر عکس قبل که فقط از خزابیت برخوردار بود (یعنی خز بود)

علاوه بر این یه XML Consol بسیار قوی داره که جزو ویژگی های اون محسوب میشه. و کد زن ها رو از محیط های سردو بی روح و کلاسیک XML Consol های قدیمی راحت میکنه. من از استفاده ازین برنامه واقعاً اذت میبرم و به شما هم توصیه میکنم که دانلودش کنید. چون ارزش دانلود کردن رو داره!

 

 

 


دانلود

لینک مستقیم :

حجم : 10.800 KB


[ پنج شنبه 89/10/2 ] [ 4:54 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دانلود نرم افزارهای رایگان موبایل new free softwar Mobil download
آخرین مطالب
لینک های مفید
اخبار
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 556521
ویزا کارت مجانی