سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب روز
 
قالب وبلاگ

درون انسان نیازهایی نهفته است که یکی از اونا به ارتباط با محیط اطراف است .

بخشی از این نیاز رو ارتباط با جنس مخالف تسکیل می شود .

این مقاله در ومرد این ارتباط توضیح می دهد و این ارتباط رو مو شکافی می کند . در این مقاله از چندین مقاله خارجی و ایرانی و مذهبی استفاده شده . در این مقاله خلاصه و مقید این روابط در موارد مختلف بررسی شده .
دوستی دختر و پسر :

نظرات و اعتقاد های دسته های مختلف

اسلام :
 در صورت که تمتع نباشد مشکلی ندارد . (تمتع یعنی از دیدن و شنیدن و... لذت نبری)


مسیحیان :
 مشکلی ندارد .


مسیحیان قدیم :
 آنها نیز مانند اسلام این روابط را در چهاچوب قرار داده .


ایرانیان امروز :
 ایرانیان امروز به چند قسمت تقسیم می شوند که اکثر آنها این کار را کلا خلاف شرع می دانند و قسمتی نیز در چهارچوب قبول دارند و تعداد کمی این رابطه را کاملا آزاد می دانند .


ایرانیان قدیم (قبل از اسلام) :
 آنان اعتقاد داشتند باید این روابط به دور از شهوت باشد . یعنی این اعتقاد ها عرف بوده . بر خلاف حرفهایی که از زرتشتیان زمان قدیم گفته می شود انها افراد پاک دامنی بودند . این تا حدی بوده که زنان انان حجابی قابل قبول داشته اند .


در ایران امروز بعد از دوستی چه اتفاقی می افتد :
 متاسفانه ای رابطه باعث ایجاد وابستگی می شود ( به دلیل دوستی همراه با تمتع ) حتی اگر برای مدت بسیار کمی باشد . پس جدا شدن دختر و پسر از هم سخت می شود . حال این اتفاق سه سرنوشت دارد .
1. منجر به ازدواج می شود . این ازدواج به دلیل شناخت کم بسیار سست است و اکثر اوقات منجر به اختلاف می شود . معمولا هم این اختلاف از همان روزهای اول شروع می شود . البته تعداد کمی از این ازدواج موفق از آب در می اید .
2. امروزه این حالت کمتر اتفاق می افتد اما امکان اتفاقس وجود دارد . پسر در این دوستی در سن جوانی و نزدیک به سن بلوغ قرار دارد ( هر چند از زمان بلوغ گذشته باشد ) . به همین دلیل دختر با پیشنهاد زنا روبرو می شود . دختر بین دوراهی حق و باطل قرار می گیرد . پسر نیز با کلماتی همچون " اگه منو دوست داری ، به خاطر من ، یا با گرفتن سوتی و تهدید " روی افکار دختر تاثیر می گذارد .
دختر نمی تواند جلوی نفس خود را بگیرد زیرا او نیز نیاز به روابط جنسی را در خود می بیند ولی از عاقبتش میترسد . در آخر این کار پایان تلخی دارد و زنا زندگی دو طرف به خصوص دختر را در بر دارد . ( این فشار ها و پیشنهاد های می تواند از طرف دختر هم باشد )
3. این حالت همان دوستی کوتاه مدت است که همانطور که گفته شد دوستی حتی برای مدت کم نیز منجر به وابستگی میشود . بعد از جدا شدن در دو طرف آسیب های روحی ایجاد شده که طی زمان این شکست را برای خود بزرگ و به آسیب های بزرگ می شود .



ادامه این مقاله در مورد راهکار درست
و دیگر مسائل روز است
منتظرش باشید


[ جمعه 89/7/9 ] [ 3:49 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دانلود نرم افزارهای رایگان موبایل new free softwar Mobil download
آخرین مطالب
لینک های مفید
اخبار
امکانات وب


بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 63
کل بازدیدها: 556795
ویزا کارت مجانی